I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, December 2, 2009

betapa byknya nikmat-MU

slm...sebagai se0rng hamba allah,kita spatutnya bersyukur dgn segala nikmat yg allah kurniakan...aku harap aku terg0long dlm kalangan hamba2 NYA yg bersyukur...
bermula drpd bangun tidur,dpt berjalan,dpt makan,dpt membaca,dpt bekerja,dpt belajar dan byk lagi...
masyaallah...
apakah balasan kita utk semua yg allah kurniakan kpd kita???
acapkali mengikut pengalaman aku sniri,aku lupa segala nikmat tersebut bila aku sihat...payah sekali utk mulutku menyebut nama-MU ya Allah!!!
tapi,bila aku sakit,aku secara otomatiknya teringat akan ALLAH..
sentiasa namaNYA aku sebut..
allahuakbar..
betapa 'teruknya' aku!!!
YA ALLAH,kau tetapkanlah imanku ya ALLAh...tidak kira dimana dan pada bila2 masa..

1 comment:

  1. salam ziarah...
    kita sering terlupa kpd yg maha Esa bila kita berada dlm kesenangan...

    ReplyDelete

COMMENT PLEZ..............